Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5.11.16

DZIEWCZYNA ZE WSI - NIE PASUJE TU

Cześć! Jestem prostą dziewczyną ze wsi. Ubieram się tak, żeby mieć jakiekolwiek ubrania na sobie. Moda to nie jest mój konik. Jestem bardzo wstydliwa. Nie lubię zawierać nowych znajomości. Wyczuliście ten sarkazm? Tak to prawda... mieszkam we wsi, ale to nie znaczy, że to jest idealne miejsce dla mnie. Małe szkoły, mniejsze możliwości na przyszłość itd. Niektórzy lubią takie ciche miejsca, pola, lasy, czyli po prostu naturę. Dla mnie piękne łąki to po prostu pole lub zwykła trawa.  Według mnie czymś pięknym są wysokie wieżowce i rozświetlone ulice nowoczesnymi latarniami lub napisami różnych sklepów, barów. Może dla wielu z Was jest to dziwne, ale ja nie pasuję do miejsca, w którym się wychowałam. Ciągnie mnie do wielkiego miasta. Jak na razie mam zamiar napisać te egzaminy i przenieść się do Tarnowa - pójdę tam do liceum w przyszłym roku. A co dalej? Nie wiem, czy zostanę w Tarnowie, czy przeniosę się do Krakowa. To wszystko pokaże życie. Będzie to też zależeć od tego, gdzie pójdę na studia. Wiem jedno - NIE ZOSTANĘ W CHOTOWEJ! Nie wiem jak Wy, ale ja jestem stanowczo za miastem. Znam wszystkie minusy życia w spalinach, ale i tak chce zaryzykować. Urodziłam się po to, żeby coś osiągnąć w życiu. We wsi mi się to nie uda. Chciałabym wykorzystać swoje życie jak najlepiej. Każdy ma taką misję, ale trzeba to jakoś zapoczątkować. ,,Gotowi? Do startu... START!''


komentarze

  1. Świetny post, super podejscie do życia :D Jestes szczera, wiesz czego chcesz i oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedąc w gimnazjum nie lubiłam swojej wsi. Poszłam wiec do technikum do Rzeszowa i tam też zamieszkałam. Dzisiaj czyli po dwóch latach, mam zupełnie inne myślenie. Owszem, miasto daje wiele możliwości, ale kiedy w weekendy wracam do swojej rodzinnej miejscowosci, czuje że wracam do domu, tesknie za tym miejscem

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jesteś młoda to chcesz do miasta. Uwierz mi lub nie, że zatęsknisz jeszcze za wsią :)
    Bardzo ładne zdjęcia, powodzenia w blogowaniu! :)
    Pozdrawiam.


    http://viktolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Po prostu mam dość wsi. Chcę się przenieść do miasta, mimo że wiem jakie są tego minusy. Niektórzy po prostu nie lubią cichego miejsca ;)

      Usuń
  4. Co prawda nie mieszkam na wsi, lecz w niewielkim miasteczku na mazurach i również z podobnych przyczyn do technikum przeniosłam się do większego miasta. NA studia planuję iść jeszcze dalej, jak nie nawet za granicę. Niestety mała miejscowość - nikłe szanse na cokolwiek.

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dziecka jestem "miastowa" i nie wyobrażam sobie przeprowadzki na wieś. Sama kocham wielkie miasta, pełno ludzi to jest moje miejsce.
    Zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem bardziej za miastem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zdecydowanie wolę miasta. Obecnie mieszkam w małym mieście, a dookoła jest pełno wsi, co zdecydowanie mi nie odpowiada. W przyszłości mam nadzieję na zamieszkanie we Wrocławiu lub Warszawie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wole wsie. Oczywiście tylko wtedy jak będę miała swoje auto, a mam więc chcę się wybudować w pobliżu mojego miasta rodzinnego lub na jego obrzeżach. Lubię ciszę spokój ale też udogodnienia jak galeria kino sklepy. Super post zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie nie liczy się skąd ktoś pochodzi ;)
    Ze wsi, z miasta, z kosmosu- wszyscy są równo traktowani ;)

    super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. oj wiem o czujesz. Najgorsze na wsi są plotki których nie sposób uniknąć. Też jestem ze wsi:)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem co czujesz, również mieszkam w niewielkiej miejscowości.
    Dokładnie tak jak to określiłaś - mało szkół, miejsc, możliwości, a także ludzi.
    Życie na wsi ma wiele wad, ale także plusów, którymi powinniśmy się kierować ;)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroki wsi docenia się dopiero w pewnym wieku ten spokój i ciszę, jak ma się rodzice i małe dzieci. W mieście jest dużo więcej możliwości rozwoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe :)
    http://dr00pdeead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne podejście do życia. Małe miasteczka/wioski mają swój niesamowity klimat. Mimo iż od dziecka jestem 'miastowa' to chyba chętnie zamieszkałabym na jakiś czas w spokojnej wiosce czy małym miasteczku. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha troche sie umsialam czytając to, ale jestes naprawde pozytywna! :)
    ja też pochodzę ze wsi i nigdy sie tego nie wstydzilam :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też całe życie spędziałam na wsi i w małych miasteczkach. Ale mam już 18 lat! I studia pragnę spędzić w dużym mieście. To ma swój klimat, pełno ludzi na ulicach, wieczorne życie i tyle się dzieje. Poczują to tylko tacy ludzie jak my, tą magię dużego miasta! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak. Coś o tym wiem. Jeśli chcesz coś osiągnąć to uciekaj ze wsi. Ja osoboście lubie tą swoją małą dziure i nie chciałabym jej zbytnio zostawiać, ale niestety nie mam tu żadnych momożliwości rozwoju. Chcąc tu zostać musiałabym zrezygnować z marzeń, a tego napewno nie zrobię. Szkoda, że dzieci wsi są tak odcięte od całego świata. To smutne:(

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie: http://ewelisultan.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak. Coś o tym wiem. Jeśli chcesz coś osiągnąć to uciekaj ze wsi. Ja osoboście lubie tą swoją małą dziure i nie chciałabym jej zbytnio zostawiać, ale niestety nie mam tu żadnych momożliwości rozwoju. Chcąc tu zostać musiałabym zrezygnować z marzeń, a tego napewno nie zrobię. Szkoda, że dzieci wsi są tak odcięte od całego świata. To smutne:(

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie: http://ewelisultan.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry temat. Bawią mnie właśnie stereotypy o ludziach ze wsi że "wsioki" że nie umieją tego co miastowi, że są czasami gorsi..a prawda jest własnie inna. Są to ludzie w cholerę ambitni, mających spore marzenia, chcą więcej i więcej w pozytywnym toku myślenia :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie takie stereotypy wkurzają. To, że jestem ze wsi nie znaczy, że nadaję sie tylko do pracy w polu. Ja jestem bardzo ambitna i nie zgodzę się z ludźmi, którzy tak myślą o ,,wsiokach". Dziękuję za dostrzeżenie tej prawdy :)

      Usuń
  20. Z życiem to jest tak, że zawsze wolelibyśmy być gdzieś, gdzie aktualnie nas nie ma ;) Ja mieszkam w samym centrum miasta - w Łodzi, ulica Piotrkowska, więc wszędzie jest jasno i gwarno - a jednak marzy mi się mieszkanie w cichym miejscu, blisko natury. No ale życzę Ci spełnienia marzeń! Każdy powinien móc być tam gdzie chce być ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  21. Wbrew pozorna każdy ma takie same szanse na starcie! Powodzenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam takie parcie, zebys ie wyrwać. Ale opo jakimś czasie am się dośc pośpiechu, stresu, hałasu. Wtedy lubię się spakowaci pojechac na weekend do domu/ Wyjść do ogrodka w kapciach i wypić poranną kawę w piżamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym chciala mieszkac gdzies w centrum duzego miasta, ale tu tez mi dobrze!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja babcia mieszka we wsi jakąś godzinę od Tarnowa. Powiem Ci szczerze, że miasto może i jest fajne, ale po jakimś czas ma się tego dość i cholernie ciągnie na taką cichą wieś chociażby na miesiąc odpoczynku.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny wygląd bloga! Obs/obs? Zacznij, a odwdzięczę się
    mój blog: https://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi,ale nie bawię się w takie rzeczy. Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj. Ja zostane obserwatorem tylko i wyłącznie, kiedy spodoba mi się Twój blog. Ja gram fair i zależy mi na prawdziwych obserwacjach.

      Usuń
  26. Młodość musi się wyszumieć :D, za 20 lat będziesz z ulgą wracać tam na kilka dni resetu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja :) Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również otrzyma twoją obserwację: iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja! Powiem Ci, że jestem z miasta i czasem sobie mówię: "a, pojechałabym na wieś i mogłabym..." i tu przerywam! Nie, nie mogłabym żyć na wsi bo mam w sobie za dużo ognia, za bardzo mnie nosi, żeby tam siedzieć. Kocham huk miasta, spaliny, to że zawsze jest gdzie pójść i z kim się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń