Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18.6.17

EVERYTHING ENDS - WHY?!

Witajcie! A może raczej.... ŻEGNAJCIE? Nie, spokojnie! Nie z Wami będę się widzieć prawdopodobnie ostatni raz. Więc teraz pytanie... Z KIM? Niestety jestem w III gimnazjum. Co to oznacza? W czwartek 22 czerwca 2017 roku rozegra się katastroficzne wydarzenie. Po 11 latach spędzonych w gronie przyjaciół nadszedł czas się rozstać. Przeżywam to? Owszem. Bardzo? Trudno powiedzieć. Ten koniec ma tak naprawdę dobre i złe strony. Z jednej cieszę się, że pójdę do nowej szkoły. Poznam nowych ludzi, nauczycieli i życie w tak dużej szkole. U mnie w gimnazjum jest 22 uczniów. Niektórzy wybuchliby śmiechem. Wiem, to mała liczba, ale nie jest aż tak źle. Zawsze pchało mnie do miasta, większych klas i ogólnie szkół. Nie mogłam doczekać się tej dojrzałości, która na mnie przejdzie. W końcu będę LICEALISTKĄ! Tak, wybrałam liceum, ponieważ myślę w przyszłości o studiach. Żadna klasa w technikum lub zawodówce nie przypadła mi do gustu. Eh.. Wybredna! Jest jednak ta zła strona. Po tych dłuuugich latach sprzeczek, hejtów, zranień, problemów czasami chciałabym cofnąć się w czasie i przeżyć to jeszcze raz. Lata podstawówki może niekoniecznie, ale choćby ostatni rok. Wtedy nasza klasa naprawdę się zgrała. Rok temu, kiedy przed końcem drugiego semestru musiałam wyjechać do Szwecji, popłakałam się. Sama nie mogłam w to uwierzyć. Jak jest teraz? W ciągu dwóch dni, na próbach, łzy poszły mi 3 razy z powodu piosenki. Na szczęście nie byłam jedyna. Były też te wspaniałe chwile, które będę wspominać latami. Już nigdy nie dosięgnę tak wspaniałych i ciekawych wycieczek. Już nigdy nie oddam koledze za zwykłe szturchnięcie. Już nigdy nie będę chodziła o późnych godzinach pod szkołę jeść chipsów lub pizzy, na którą czekaliśmy prawie dwie godziny. To już nie wróci. Stąd te łzy. Będę za tym wszystkim tęsknić. Mam do Was radę z całego serduszka. Jeśli jesteście choć troszkę zgraną klasą, to budujcie piękne wspomnienia, bo potem będzie już za późno. Dziękuję.


SPODENKI - Pepco | KOMBINEZON - H&M | KATANA - B.younq | BRANSOLETKA - H&M

komentarze

  1. ale jesteś śliczna, jejku! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję!
      Obserwuję Twojego bloga, więc na pewno wpadnę :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia :) https://smellsliketeenjournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wlosy, kolor i jak sie ukladaja ! cudnie !!
    www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie za kilka dni *,*
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Racja!zawsze trzeba coś przeżyć, żeby później mieć co wspominać 💪💪

    http://daruciaa.blogspot.com/2017/06/wishlist-with-newchic.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety rozstanhiua sa najsmutniejsze :(
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Obserwuje i zapraszam ;>
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładną osobą jestes!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoim blogu!! Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za obserwację! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteś fotogeniczna a stylizacja bardzo kobieca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej doskonale Cię rozumiem! W tym momencie przeżywam to samo co ty. U mnie w klasie również jest 23 osoby, na koniec roku śpiewamy piosenkę pt. "Ostatni raz z moją klasą " ... na samą myśl aż łezka się w oku kręci.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przy tej piosence płakałam na próbach :( Ehh

      Usuń
  12. przeżyjesz :) jak jakaś przyjaźń ma przetrwać to przetrwa, jeżeli więzi się poluzują, a poluzują to widocznie tak miało być

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też płakałam na swoim zakończeniu rok temu. Rozumiem to całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. rok temu byłam na twoim miejscu -> straszniee chciałabym wrócic do gimnazjum .. Ja z moją klasa nie spędziłam 11 lat, troche mniej bo 6 ale i tak za nimi strasznie tęsknię. Wybór liceum był dla mnie tragedią, a terazniejszy rok minął tak szybko że nawet nie zdążyłam oswoić się ze wszystkimi licealnymi rzeczami!
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co do przyjaciół to z tymi najważniejszymi się trzymam. Może nie tak często bo nauki sporo, ale trzymam :)

      Usuń
    2. My jesteśmy taką jakby grupką znajomych/przyjaciół, ale i tak będę płakać :/

      Usuń
  15. Szorty i kurteczka wspaniałe :) Niestety czas szybko leci i trzeba się pożegnać, ale na pewno jeszcze spotka cię wiele dobrych chwil i utworzysz nowe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w moim przypadku, liceum uważam za trafiony wybór :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Często docenia się już coś, co minęło, w moim przypadku, oddałbym wszystko żeby wrócić znów do szkoły i nie martwić się praca, studiami, utrzymywaniem siebie i mieszkania jednocześnie :D wiem co czujesz, ale czas płynie, dlatego trzeba korzystać, bo to już nie wróci

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia *-* Czekam na kolejny post
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pożegnania są zawsze trudne, ale czeka Cię wspaniały czas. Głowa do góry piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz. Ja również żegnam się z moją klasą, ale myślę, że nie będę tego jako strasznie przeżywać.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem jakie to trudne,ale jeżeli ktoś jest prawdziwym przyjacielem,to nawet zmiana szkoły w tym nie przeszkodzi,ja o tym się przekonałam :)
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam w klasie jakiś wielkich przyjaźni. Byliśmy po prostu zganą grupką znajomych, ale jak ktoś potrzebował pomocy, to mogliśmy liczyć na siebie.

      Usuń
  22. Pamiętam jak ja ryczałam jak żegnałam się z moja klasą :/ Miłego pożegnania Ci życzę moja droga :* Piękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz. Ja niestety jestem również w tej samej sytuacji co ty, jednak pomimo, że mam dość zgraną klasę nie jestem tak bardzo do niej przywiązana, co innego mogę jednak powiedzieć odnośnie wspomnień.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też czasami jeszcze tęsknie za szkolnymi latami, ale to chyba normalne :)
    Świetnie wyglądasz :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też było bardzo smutno, gdy opuszczałam gimnazjum :(
    ostatni rok był świetny! ale nie martw się, szkoła średnia
    to dopiero jest coś, gwarantuję że będziesz bawić się
    w niej jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń