Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

15.9.17

NIE BÓJ SIĘ CHODZENIA PO MORZU


Rok szkolny dopiero się zaczął, a ja już nie byłam dwa dni w szkole. Wytłumaczenie / zwierzenie w nieco dalszej części tekstu. Pytaliście często na snapchacie, na który profil w liceum się wybieram. Dostałam się do liceum o wysokim poziomie na profil z rozszerzą matematyką i fizyką. Co ja robię w tej klasie? Codziennie zadaję sobie to pytanie. Nawet moich znajomych z gimnazjum to dziwi. Dlaczego nie byłam w szkole? Otóż tu się już sprawa komplikuje. Jeśli jesteście wiernymi czytelnikami, raczej chcielibyście wiedzieć, co się ze mną dzieje. W środę wieczorem miałam operowaną stopę. Odwlekałam to w sumie rok. Panicznie boję się igieł i całego sprzętu tego typu. Nawet przed pobieraniem krwi odczuwam stres, a co dopiero przy takim zabiegu. Kiedy zobaczyłam strzykawkę ze znieczuleniem, rozpłakałam się i chciałam przerwać. Na szczęście mam to wszystko już za sobą i operacja się udała. Chirurg założył mi dwie szwy. Mam problem z chodzeniem i tata niósł mnie na rękach, przez wszystkie korytarze szpitala, aż do auta. Po domu chodzę z kulą i przez nadchodzący tydzień będę musiała wziąć swoją trzecią nogę do szkoły.  Na jakieś trzy miesiące mam zwolnienie z wychowania fizycznego, jednak nie wiem, czy to jest powód do radości. Wolałabym mieć więcej ruchu. Hmm... ciekawe, czy ktoś mnie zdepta na korytarzu. Dwa piętra dla mnie w takiej sytuacji będą wyzwaniem. Cytując ks. Jana Twardowskiego: ,,Nie bój się chodzenia po morzu". Uważam, że jego słowa pasują do mojej sytuacji i powinnam się ich trzymać. To motto liceum, do którego uczęszczam. Wcześniej ledwo się przeciskałam, a jak będzie teraz? Ciężki czas przede mną. Życzcie mi powodzenia. Mieliście kiedyś coś operowane? Także boicie się takich rzeczy? Jak jest w Waszej szkole? Przetrwałabym tam z kulą? Dziękuję wszystkim osobom, które mnie wspierały i robią to nadal 💓

komentarze

  1. Jaki słodki koteczek- współczuję z powodu nogi- dasz radę.
    świetne połaczenie bluzy i szortów

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Dobrze że operacja się udała. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę byś jak najszybciej wróciła do formy. Sam nigdy nie miałem żadnej operacji i mam nadzieję że tego uniknę,bo nienawidzę szpitali i nie ufam lekarzom. A zdjęcia super,pięknie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie stasiekgorny.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałąś zasunąć rozporka do zdjęć XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odsunięty kawałek, ponieważ te spodenki odmawiają posłuszeństwa haha :'D

      Usuń
  5. Też panicznie boję się igieł, a na widok krwi robi mi się słabo... Dasz radę, trzymam kciuki :*

    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Poradzisz sobie, niejedno takie bedziesz musiała w zyciu przejśc :) Super zdjecia

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluza! Ta czerwień jest boska! Ps. kotek też słodziutki. <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest słodki <3
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  8. Ciesze się, ze wszystko jest już dobrze. Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Powodzenia w szkole!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna stylizacja. Czerwień Ci pasuje! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ajajajaj, myślałam, żę je anie mam problemu z igłami, ale gdy przeczytałam o operacji, to dowiedziałam się, że jednak mam taki lęk, haha ;) Ja jestem z Tobą, kochana! Na pewno sobie poradzisz! Ale w mojej szkole byłoby trudno, jest ogromna, ma z 4 piętra, dwie części i masę schodów... Życzę cudownej niedzieli, kochana! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko jaka duża szkoła 0,0 !! Dziękuję za wsparcie <3

      Usuń
  11. Fajna stylizacja :) wracaj do zdrowia

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująca prowadzisz bloga. Ładnie Ci w czerwieni :)

    http://madame-marcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, bardzo podoba mi się bluza
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem fanką takich prostych, sportowych stylizacji :) Extra !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie, ta bluza jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja czerwona bluza robi swietna robotę! Mam nadzieje że szybko wrócisz do zdrowia i formy! Ja nigdy nie miałam jakich przygód ale w kwietniu moj niefortunny wypad na rolki skończył się 10 szwami na twarzy w zasadzie to pod warga i broda i 5 od wewnętrznej strony wargi. Nigdy nie balam sie igiel ale od tego czasu ich nienawidze. Wyobrażam sobie wiec jaki musi to być ból jesli chodzi o stopę! Zdrowiej ! Buziaki i pozdrowienja! Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń