Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

4.10.17

SZAFA TO LABORATORIUM?!? EKSPERYMENTY MODOWE


Wiem, że na pierwszy rzut oka ta stylizacja jest yyy... dziwna? Mało kto ubrałby się tak do szkoły, pracy lub na miasto. To nie jest modne w XXI wieku. Czasy się zmieniły, więc dlaczego ubrałam się WŁAŚNIE TAK do zdjęć? Postaram się jakoś sensownie odpowiedzieć na to pytanie, lecz pewnie dla niektórych ta stylizacja nadal będzie ,,dziwna". Postanowiłam trochę poeksperymentować w swoim laboratorium, czyli po prostu szafie, i znaleźć coś ciekawego. Na blogi nie dodaje się zdjęć z prostymi, neutralnymi ubraniami , a przynajmniej nie powinno tak być. Wtedy ta część posta nie jest taka ciekawa i nie przyciąga. Moda to jest zabawa kolorami, fakturami i dodatkami. Jeśli każdy na bloga modowego dodawałby zdjęcia stylizacji składających się z jakiejś prostej bluzy i leginsów, to ten post byłby po prostu NUDNY. Mi samej zdarzały się takie sytuacje, miałam takie posty, ale wiadomo, że czasami trzeba dodać coś zwyczajniejszego, bo nie każdy ma tyle pieniędzy, żeby wszystkie ubrania kupować na pokaz w najdroższych sklepach. Tym razem nie zaszalałam z barwami, ale według mnie połączenie kremowej sukienki z dodatkiem koronki w połączeniu z białą, przewiewną koszulą bez rękawów jest raczej nietypowe. Jeszcze ten pasek, który robi talię osy. Zdjęcia są biało-czarne, ponieważ według mnie w takiej postaci wyglądają lepiej. Niestety, musicie te kolory wyobrazić sobie sami. Stylizacja jest w stylu vintage, co widać na zdjęciu. Kiedyś pewna stylistka mody powiedziała, że trzeba się ubierać tak, żeby się wyróżniać spośród tłumu, bo życie jest zbyt krótkie. Jak dla mnie to była prawda życiowa, którą wzięłam sobie do serca. Teraz powinniście zrozumieć sens takiego połączenia ubrań. Jako ,,dodatek" dałam swoją słynną sztalugę (może niektórzy wiedzą czemu) wraz z cytatem w białej ramie. To jeden z moich ulubionych rzeczy w pokoju. Wy też lubicie eksperymentować z modą, czy jednak wolicie ubierać się prosto, bez jakiegoś kombinowania? Piszcie w komentarzach!! <3 


komentarze

  1. Ja osobiście zawsze wyróżniam się w tłumie, zawsze przyciągam wzrok ludzi. Nie wyróżniam się może stylizacjami, ale na pewno kolorem moich stylizacji. W mojej szafie jest pełno kolorów, mało znajdzie się w niej ubrań w kolorze czarnym czy szarym. Taka już jestem nawet gdy pogoda na zewnątrz taka jak dziś, zakładam coś np. w kolorze żółtym by po prostu lepiej się poczuć i patrząc w lustro moja buzia wyglądała na bardziej rozpromienioną. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dysponujesz modą! Powinnaś sama być taką stylistką. Czekam na kolejne posty. Obserwuję i liczę, że mnie nie zawiedziesz <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje posty i jesteś moją inspiracją :) Więcej takich postów kochana <(")

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda notka jest coraz lepsza <3 Kocham Cię po prostu za Twoją kreatywność

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama uwielbiam eksperymentować z modą :) Czasem odrobina szaleństwa nie zaszkodzi :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj wolę ubierać się prosto bez zbędnego kombinowania, ponieważ nie lubię wyróżniać się z tłumu. Staram się być z każdym na równi, ale nie lubię kiedy ktoś zaczyna mi dyktować jak mam się ubierać i żyć, ponieważ tak jak napisałaś życie jest zbyt krótkie, a wszystkich i tak nie da się zadowolić. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama czasami też ubieram się prosto, zwyczajnie , ale ogólnie staram się śledzić najnowsze trendy np. kolory modne w danym okresie i staram się wprowadzać to w życie :) Dziękuję, też mi się podobają!

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja i mimo, że potrafię sobie jako tako wyobrazić ją w kolorach to jestem ciekawa jak prezentowały by się nieprzerobione zdjęcia :) Ale ogólnie jestem zdecydowanie "za" jeśli chodzi o eksperymenty modowe i sama co nie co próbuję eksperymentować :D
    Pozdrawiam Mania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i jest trochę niecodzienna ta stylizacja, ale prezentuje się prześwietnie ☺


    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #137, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja. Fakt, połączenie tych rzeczy jest trochę nietypowe, ale i tak mi sie podoba.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo artystyczne, świetne wyszły!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie podejście, u mnie to zależy od dnia, od humoru. Ale lubię kombinować :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie coś łączyć, zmieniać i coś co się wyróżnia :) Ale też nie lubie w tym przesadzać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i ciekawe słowa stylistki :) U mnie z tym kombinowaniem to zależy xD Raz wyjdzie, raz nie hah ;d Dużo też zależy gdzie idę, na jaką okazję :D
    Obserwuje ;)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia. bardzo klimatyczne! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    https://nikamelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super! Bardzo lubię oryginalne ubrania i stylizacje ;) Ja zawsze stawiam na oryginalność. Nie patrzę, co inni pomyślą. Wiem, że wyglądam dobrze i dodaje mi to pewności siebie. Mnie się tak podoba, więc tak się ubieram :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń