Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

3.11.17

MORNING ROUTINE - EARLY WAKING UP


Witam Was wszystkich bardzo cieplutko, co na pewno się przyda przy takiej typowej, jesiennej pogodzie. Każdy poranek wygląda u mnie tak samo, szczególnie w te dni, kiedy mogę się lenić i przewracać do późnej godziny. Tak, od środy do niedzieli mam wolne od szkoły, gdy w inni muszą się edukować. Miła odmiana jak dla mnie, iż zazwyczaj wstaję o 6:00. Autobusy mnie nie lubią. Ugh... Na szczęście już się przyzwyczaiłam i nie jest tak źle z tym wstawaniem. Cieszę się, że wyrobiłam sobie taki nawyk. Nie zawsze budzę się piękna, ale od czego są kosmetyki. W dni takie, jak ten dzisiejszy, pierwsze, co robię po przebudzeniu, to... no cóż.. kolejna drzemka. A tak na serio, to włączam telewizor w pokoju, biorę telefon do ręki i przeglądam swoje social media pod cieplutką kołderką. Tego poranka stwierdziłam, że zjem sobie spaghetti z wczoraj na śniadanko wraz z czarną herbatką. Nie będę Wam kłamać, przygotowywać jakieś zdrowe, dietetyczne śniadanka, którymi sobie nie pojem. Nie jestem ,,takim'' typem dziewczyny. Chciałam kiedyś to zmienić, żeby schudnąć i wyrzeźbić troszkę sylwetkę, ale jestem leniuszkiem i wolę mieć sadełko na zimę. Oczywiście musiałam rozlać tą herbatę w trakcie zdjęć, ale na moje szczęście, stało się to w kuchni. Gdybym tak poplamiła nowiutką poszewkę to kaplica. Cudowny jest taki prosty, minimalistyczny styl i dziękuję mamie, że mi taką kupiła!! Zawsze o takiej marzyłam! Zafundowałam sobie także dzień bez makijażu. Zazwyczaj robię taką przerwę w weekendy, kiedy nie muszę nigdzie wychodzić. Chyba nie wyglądam aż tak źle, prawda? Chciałabym Was też o coś zapytać. Czy zauważyliście we mnie jakąś zmianę? Prawdziwi czytelnicy bloga powinni wiedzieć od razu o co chodzi. Wiecie już co to takiego? Zostawiam Was z tą zagadką.

komentarze

  1. Ładne zdjęcia :D A jak autobusy Cię nie lubią to polecam rowerem do szkoły jeździć, ostatnio sama zaczęłam i raz że szybciej, a dwa można trochę spalić :) A co do zmiany to może włosy? Nie wiem czy to takie ujęcie, ale wydają się krótsze, ale może się mylę :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do szkoły mam jakieś 10/11 km i szybciej jest autobusem :/
      Tak, zgadłaś! Obcięłam włosy i są one na długość ramion :)

      Usuń
  2. Niezłe śniadanie :D Ja jadłam pierogi hahah bo nie chciało mi się nic wiele przygotowywać a stwierdziłam, że o 10 to już prawie obiad ;d

    Pozdrawiam :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Dlaczego od środy do niedzieli masz wolne od szkoły?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak, ponieważ w środę był 01.11, a moja szkoła zdecydowała, że dodatkowo będziemy mięli wolne w czwartek i piątek :).

      Usuń
  4. Też już udało mi się wyrobić nawyk wczesnego wstawania i teraz, mimo że jest weekend ot i tak bez budzika budzę się o 6 rano haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie na sam poczatek <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są takie profesjonalne *,* Sztos!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej jesteś prawdziwa i to mi się podoba. Super jest ta poszewka.
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcia są takie super i zakochałam się po prostu. Wydajesz się być taka miła, szczera i kreatywna. Nie jesteś typową blogerką, która próbuje być idealna. Jesteś po prostu sobą. Bardzo to doceniam i chcę zobaczyć kolejne wpisy Twojego autorstwa. Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wstaję przed 6, ale ta godzina to już taki ostatni dzwonek, pędzę na autobus. Rzadko kiedy wybieram makijaż, ale zdarza się. Jeśli chodzi zaś o śniadanko to po prostu uwielbiam jeść coś co zapewni mi energię na cały dzień i najlepiej żeby jeszcze dobrze wyglądało i po czym dobrze się czuję ;) tak więc zbieram się 10 minut, a śniadanie i jego zjedzenie to jakieś 30 minut hahha ^ ^


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię się polenić - korzystam jak tylko mam okazję! :) Fajny blog - z przyjemnością dodałam do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój pierwszy posiłek, rozbawił mnie maksymalnie :D

    mój blog, mavselina

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze kapcie ;))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zjadłabym spagetti! ale nie wyobrażam sobie go na śniadanie, za to mój brat potrafi jeść normalnie kotlety z ziemniakami :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie zaczynasz dzień :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, glamchase part dress online uk reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kapcie, chętnie bym takie przytuliła:-p
    zapraszam do siebie,
    może wzajemna obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń