Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23.10.16

KEYSHULAA - NOWA ŚCIEŻKA ŻYCIOWA

Witajcie na moim blogu! Trudno powrócić do blogowania, a starym czytelnikom znowu zaufać blogerce. Przerwa była dość długa.  Miałam zostawić na stałe to wszystko. W wakacje poczułam pewnie iskierki. Widziałam snapy dziewczyn ze snapbloggers. Chciałabym sobie kiedyś tak pogadać do ludzi, którzy z chęcią oglądaliby to tak, jak ja. Stwierdziłam wtedy, że wrócę na stare śmieci, gdy znowu zawitam Polskę. Byłam wtedy w Szwecji, gdyż spędzam tam wszystkie swoje wakacje odkąd ukończyłam półtora roku. Kiedy okazało się, że są problemy z internetem, załamałam się. Miałam już poukładane posty w głowie, ale nie mogłam ich napisać i opublikować. Odpuściłam. Pomyślałam, że nie będę miała czasu, ponieważ zbliżają się egzaminy. Teraz znowu poczułam motylki w brzuchu. Moja szkoła bierze udział w konkursie o pszczołach. Ze względu na moją przeszłość to ja założyłam im bloga, a teraz pomagam go prowadzić. Nie byłam zachwycona tematyką, ale zawsze coś. No i teraz taki wniosek. Skoro mam czas na pszczoły, to znajdę też chwilę na osobisty blog. Nie napiszę o czym będę tu pisać, bo nigdy nie wiadomo, czy tak się stanie. Nie chcę składać obietnic bez pokrycia, jak niektórzy politycy. To będzie po prostu mój świat. Jeśli chcecie go przeżywać razem ze mną, to zapraszam na statek. Jesteście mile widziani. Początki zawsze są ciężkie, więc nawet małe rzeczy cieszą. Jeśli chcecie mnie bliżej poznać to zapraszam na swojego instagrama KLIK. Nie chodzi tu o to, żeby wypromować profil. Po prostu przez to jakie ktoś dodaje zdjęcia można zobaczyć, czy ktoś jest np. perfekcjonistą. Ja już nie będę więcej się rozpisywać, bo i tak nie wiem, czy ktoś przeczyta te wypociny. Ten post pisany był z sercem. Mam nadzieję, że ktoś mnie polubi i zostanie na dłużej.




komentarze

  1. Oh, już tyle razy czytałam twojego bloga i czekałam na powrót, a teraz czuję się chyba rozczarowana :( Mam nadzieję, że nie znikniesz bez słowa, jak ostatnim razem... Ciężko pokładać nadzieję, jak już po raz trzeci wracam tutaj i po raz trzeci wszystko zaczyna się od nowa...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem tak nie będzie, bo otwarły się nowe drogi przede mną. Przepraszam, że znikłam bez słowa. Mam nadzieję, że po czymś takim jednak odzyskam czytelników :/

      Usuń
  2. Fajnie że wracasz.
    Ładne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne , tak bardzo brakuje mi morza :c
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła szybko zleci i znowu odwiedzisz morze :D
      Nie tylko Tobie go brakuje :(

      Usuń
  4. Życzę Ci powodzenia w pisaniu ;)
    Nie poddawaj się :3

    OdpowiedzUsuń